...

Yokohama – strategiczny partner SJS

Yokohama to marka oponiarska z ponad stuletnią tradycją, której fundamentem są innowacja, technologia i pasja do motoryzacji. Od 1917 roku nieustannie przesuwa granice możliwości, dostarczając ogumienie, które łączy najwyższą jakość, osiągi i bezpieczeństwo.

Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom technologicznym Yokohama jest ceniona zarówno w codziennej jeździe, jak i w motorsporcie, gdzie przyczepność i precyzja prowadzenia odgrywają kluczową rolę. Jej wieloletnie doświadczenie i nieustanne dążenie do perfekcji sprawiają, że idealnie wpisuje się w filozofię SJS.

OmniPro

www.omnipro.pl

Agencja reklamowa OMNIPRO od lat zapewnia nam kompleksową obsługę z zakresu marketingu i PR’u.

Zespół z powodzeniem realizuje zadania z zakresu strategii i kreacji, projektowania graficznego, kampanii reklamowych online i offline, eventów, obsługi social mediów, relacji z mediami, copywritingu. Jeśli myślisz o rozwoju swojego biznesu w sieci, potrzebujesz doradztwa marketingowego i zaufanych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem to to jest zdecydowanie najlepszy adres!

Eventivo

www.eventivo.pl

Eventivo to nasze wieloletnie wsparcie agencyjne. Profesjonalna organizacja konferencji i szkoleń, eventów integracyjnych oraz wyjazdów zagranicznych typu incentive to główne pole działania agencji.

Eventivo wspomaga nas w rezerwacji dodatkowych usług do eventów, wyborze hoteli, transporcie, cateringu, współtworzy również alternatywne atrakcje dla grupy.
Niezależnie od tego czy nasi klienci planują organizację integracji zespołowej w Bieszczadach, motywacyjny wyjazd do Australii, bankiet jubileuszowy czy konferencję sprzedażową – Eventivo zawsze chętnie podejmuje wyzwanie!

Looksfera

www.looksfera.pl

Nasz sprawdzony partner w zakresie niestandardowych upominków firmowych.

Looksfera powstała z pasji do tworzenia rzeczy pięknych, użytkowych i niosących radość. Z dbałością o każdy szczegół kreatywnie tworzy i realizuje upominki wzbudzające pozytywne emocje – które są tak ważne w dobrej komunikacji marketingowej czy biznesowej. Looksfera dba, aby te towarzyszące otwieraniu podarunku – jedynego, wyjątkowego i stworzonego wyłącznie dla konkretnej marki czy brandu – zawsze zostawały w pamięci i wywoływały uśmiech, wszak dawanie jest takie przyjemne! 🙂

DMT Klaster Innowacji

dmt.com.pl

DMT Klaster Innowacji to złożona struktura wielu samodzielnych spółek, nastawionych na innowacje, oparta o współpracę i wzajemną pomoc.

Klaster skupiony jest na innowacjach. Jego misją jest ich tworzenie i dostarczanie. I nie chodzi tu tylko o innowacje ważne biznesowo, ale nade wszystko o innowacje istotne społecznie. Tworzy rzeczy ważne, piękne i ciekawe, uważając, że prawdziwy rozwój to nie wymyślanie kolejnych, mniej czy bardziej użytecznych gadżetów, lecz tworzenie idei realnie i znacząco poprawiających jakość i komfort życia.  Innovations that work – to hasło przewodnie DMT Klastra Innowacji.

Kajetan Kajetanowicz

kajto.pl

Kajetan Kajetanowicz to najbardziej utytułowany kierowca rajdowy w Polsce, ambasador SJS Driving Experience, certyfikowany instruktor bezpiecznej jazdy i od 2006 roku nasz kolega z pracy.

Kajetan Kajetanowicz, w motorsporcie znany jako Kajto, to wielokrotny Wicemistrz Świata WRC, trzykrotny Mistrz Europy, czterokrotny Mistrz Polski, a także absolutny rekordzista Rajdu Barbórka i legendarnego Kryterium Asów na Karowej. Kajetanowicz to także współorganizator i ambasador wielu kampanii społecznych, w tym autorskiej „Bezpieczni za kółkiem”. Jego sportowym celem jest osiąganie coraz lepszych wyników na arenie międzynarodowej, a misją – poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce.

Rajdowa marka Kajto jest rozpoznawalna na całym świecie. Kajetanowicz swoją odwagą, determinacją i uczciwością zapracował na miano wybitnego sportowca i godnego zaufania przedsiębiorcy. Jest znany ze swojego wielkiego serca, serdecznego uśmiechu i pełnego szacunku podejścia do partnerów biznesowych i współpracowników.

Seraphinite AcceleratorBannerText_Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.